Dovolte mi abych prohlásil 6ti hodinovku za akci povedenou. Dnes v 17:15 jsme ji zakončili předáním velkého putovního poháru týmu STS Max Chvojkovice Brod. Ale to bych trochu předběhl. Pojďme se podívat jak závod probíhal mýma očima hlavního časoměřiče.
V 8:00, kdy jsme přijeli na dráhu, byla v plném provozu již četa zametačů, kteří dali dráhu do perfektního pořádku. Musím také vyzdvihnout nový atraktivní „look“ naší dráhy po kompletním pře-natírání obrysů a výplní. Vzhledem k tomu, že časový harmonogram byl pevně dán, tak jsme mohli vyhlásit na 9tou hodinu rozpravu, kde se všichni jezdci dozvěděli vše potřebné a zástupci týmu nalosovali startovní čísla, která určila pořadí pro samotný závod. Ještě před samotným startem měli všechny týmy čas vyzkoušet nastavení čipů, a sladění frekvencí.
A pak to nadešlo, čas 10:00, všechny týmy byly postaveny na roštu, na trati panovalo krásné slunečné počasí, i když trochu studenější po ránu, a pak bylo odstartováno do první části závodu. Od prvních kol bylo jasné kdo tu bude dneska favorit. Ovšem před první výměnou byli všichni velmi vyrovnaní. A dalo by se říci, že za cca 8 minut byly první 4 týmy v jednom kole. V průběhu závodu ovšem výsledky ovlivnilo několik fatálních technických chyb, jako například nezapojený čip u Fryšták Drivers. První část závodu tedy vyhráli STS Max, před Fryšták Drivers a Kobrou 11. Celkové výsledky po prvním kole máte v této tabulce:
1. |
STS Max |
415 |
5,7 |
2. |
Fryšták Drivers |
399 |
0,4 |
3. |
Kobra 11 |
397 |
9,6 |
4. |
Hufnágl |
362 |
15,1 |
5. |
SEKI motorsport |
333 |
4,7 |
5. |
Valmez Racing |
333 |
9,6 |
Tyto výsledky naznačily vývoj závodu, ale nepředbíhejme. Po půlhodinové pauze se ve 12:30 začalo nanovo. Tentokráte si všichni už čipy pohlídali od začátku a Fryšták Drivers dlouho drželi krok s vedoucími STS, dokonce v této jízdě ukořistili díky Martinu Bábovskému nejrychlejší kolo dne (14,95s). V této jízdě lehce propadli kluci z Valmez Racing, ale nakonec dokázali po technických problémech zmenšit svou ztrátu na minimum díky skvělé jízdě Leo Zádrapy, který dokázal jezdi velmi vyrovnané časy s celou špičkou. Tabulka po této jízdě vypadala takto:
1. |
STS Max |
427 |
13,3 |
842 |
19,0 |
2. |
Fryšták Drivers |
419 |
23,3 |
818 |
23,7 |
3. |
Kobra 11 |
406 |
25,0 |
803 |
34,6 |
4. |
Hufnágl |
360 |
9,6 |
722 |
24,7 |
5. |
SEKI Motorsport |
342 |
7,4 |
675 |
12,1 |
6. |
Valmez Racing |
334 |
15,0 |
667 |
22,2 |
Po uplynutí další pauzy jsme byli připraveni dotáhnout dnešní vytrvalostní závody ke zdárnému cíli. Na prvních příčkách bylo vše celkem jasné a jen vážné technické problémy mohli nějaký z týmů ohrozit, toto se ovšem nestalo. Jediný tým, který potkaly problémy byl SEKI Motorsport. Sekimu nějak nezafungovalo spektrum a problémy s rušením odsunulo jeho tým na 6. příčku. Ale nedali to Valmez Racingu zadarmo a to si zaslouží ocenění. Týmu Kobra 11 se téměř podařilo vyrovnat Lap record, když Igor Vlahovič zajel 14,96. Výsledky jízdy a celkové výsledky celého závodu naleznete níže.
1. |
STS Max |
430 |
6,6 |
1272 |
25,6 |
2. |
Fryšták Drivers |
417 |
2,9 |
1235 |
26,7 |
3. |
Kobra 11 |
402 |
2,4 |
1205 |
36,9 |
4. |
Hufnágl |
380 |
17,1 |
1102 |
41,8 |
5. |
Valmez Racing |
353 |
3,8 |
1020 |
26,0 |
6. |
SEKI Motorsport |
323 |
8,8 |
998 |
20,8 |
V 17:15 byly tedy předány drobnosti všem účastníkům závodu a putovní trofej, proběhlo ještě několik fotografií jednotlivých týmů a protože bylo velmi pěkné počasí tak někteří jezdci ještě lehce potrénovali a přibližně v 18hodin jsme se rozjeli domů. Celkem se už těším na závody 1.HITu 5.5.2007. Také se těším na hromadu fotek, které jistě připraví kluci Šafářovi. A až se objeví článek od Ajgora, určitě dostane prostor i na našich stránkách. Tož zatím zdar J .