Vedro jak na sahaře, pod střechou modrého šapitó kde sídlil Hufnágl motorsport, reprezentace RC Zlín, dosahovala teplota během dne hodně vysoko a troufám si tvrdit, že ještě výše. Potilo se vše. Akumulátory počínaje a piloty naší F103GT konče. Počasí, teplota snad jen o nějaký ten stupeň vyšší než loni. Kdo již jednou zkusil, tak věděl co nás čeká. V pátek večer jsem objednal u paní Magdové 10ks flaškových Bírelu, neb jsem tušil, že i 10o pivo by nás mohlo uzemnit.
Honza Matyáš, Petr Novotný, Vlasta Handl a Jakub Černý dovedli naši 103 do cíle na šestém místě. Tak jako loni. Jen na rozdíl od loňska jsme měli, vezmu-li v potaz dosahované časy na kolo, na lepší umístění. A to nás hřeje.
Dva motory v sakrech. To nás ovšemže nehřeje. Sic, pravda, některé to rozpálilo, kteréžto rozpálení jim vydrželo ještě včera.
Kolem jedenácté hodiny,..........UPDATE: zrovna mi volali z depa, tak to nebylo o jedenácté, nýbržto něco málo po deváté, ..... přehazujeme další v pořadí již třetí motor. Je jasné, že ztratíme pozici pátého místa, ale než se ještě 3 hodiny trápit s BASTARDEM, (co to když uhlíky odešly do pekel i u druhého motoru) team rozhoduje koupit další motor. ……a .. protože již nebylo co nakupovat !!!!! (bylo vyprodáno) tak se svolením pořadatele jsme osadili motor
co odjel loňskou dvanáctihodinovku, několik závodů ve Zlíně, celý pětihodinový tréning v pátek před vlastním závodem, …!!!!!!!!!!!........přidám Honzova slova, byl již 2x na Jadranu a nazpět. Autotuning Lysá nad Labem nám za dobu výměny udělil 31 kol. Do konce závodu jsme na Autotuning Lysá nad Labem stáhli 11 kol. 20 kol nás dělilo od pátého místa, které jsme před poslední výměnou motoru opustili. Takový to byl zlatý motor, takové máme zlaté ruce našich pilotů. Nebýt motor z Jadranu v naší výbavě, tak jsme, řečeno slušně v sakrech. Zde by si to zasloužilo jiný výraz, na netu neodprezentovatelný, …
Silnou protiváhou všech těchto protivenství a bastardů, rozlámaných převodů, nedostatku gum a já nevím co ještě, (no, … vím, ale to až podrobný report, pokud se k tomu dostaneme to publikovat)… byl na 150% fungující bufet. Vždy usměvavá, ochotná a vlídná paní Magdová, neméně usměvavá a vlídná dcera, …. pohodový pan Magda, ….co kdy si jen člověk vzpomněl, bylo k mání. I luxusní, jedinečné palačinky, ježto v přiložené fotodokumentaci jest jen prázdný talíř, to že tam předtím, než jsem je slupnul, byly ty božské palačinky. A tak z mého pohledu, nejkvalitnější stránkou spokojenosti při letošním ročníku a proto také
velké poděkování, si zaslouží team Bufet, který najel více kol jak vítěz a únavu na sobě nedal znát.
Moc děkujeme.
RC Blansko, vysoká úroveň stran přípravy závodiště, ale na to jsme si již zvykli, že v Blansku je to standardní. Děkujeme.
Ti ostatní „provianťáci“ mají útrum. Ale o tom, možná v podrobnějším reportu.
Těším se na další ročník. Těším se především na bufet, neb na to ostaní, stran techniky, moc spoleh není. A co příští rok ?? ………………bude spoleh i na to ostatní ??
Letos jsme mohli být po zásluze pátí. 2008 budeme čtvrtí, a 2011 první. No, dlouhá cesta, ...
Pozn: pouze můj osobní pohled, od ostatních se může zásadně lišit.
Petr Novotný, ač měl plné ruce práce, sem tam uchopil "skříňku" a výsledek máte
zde
Celkové výsledky 12-ti hodinovky Blansko 14.7.2007
1. RC Liberec 3099 ujetých kol
2. MPM - Hobby Team 3061 ujetých kol
3. RC Blansko 3007 ujetých kol
4. MavAll Racing Team 2965 ujetých kol
5. Autotuning Lysá nad Labem 2884 ujetých kol
6. Hufnagl Motorsport 2864 ujetých kol
7. RC Prostějov 2784 ujetých kol
8. RC autoklub Frydek Místek 2688 ujetých kol
9. Quattro Praha 2571 ujetých kol
10. Omega racing Žamberk 1661 ujetých kol